Alla inlägg den 29 maj 2018

Av teolinda - 29 maj 2018 07:11

Känns som de blir en varm dag, då de var varmt redan strax efter 05.00,   så att kunna ha dörren öppen och har grinden så hundarna håller sig inne, ja dom får ju gå ut rätt ofta, men skönt att kunna ha dörren öppen och hundarna stannar inne...  


De finns ju olika dagar för de mesta, men när de kommer till alla hjärtansdag som ett exempel så behöver jag inte en speciell dag att visa kärlek,   och de gäller även mor/farsdag och många uppskattar ju mera spontana saker som visar uppskattning, men tanken är ju fin från början, men jag behöver inte någon speciell dag...  


och tänker man på de som inte har någon kärlek att dela dagen med, eller mor/far kvar i livet, eller de som aldrig kommer bli mor eller far av olika orsaker, så blir de ju väldigt ledsamt   i stället för de fina som troligen är tanken från början, så ja jag behöver ingen speciell dag för att visa kärlek och uppskattning, och spontana saker på vilken dag som helst betyder ju så mycket mera,   men visst alla är olika och tycker olika, men sån är jag och tycker så...


Buskar,träd och allt inom växtligheten blommar för fullt och vackert är de....!

 

Idag blir de mys med hundar igen,  och de ligger nu och snarkar bredvid mig,   och vi har de rätt skönt här under fläkten, och nu blir de mera kaffe, frukost och se lite serie, väntar på att smärtorna ska avta och jag kan göra mina övningar,   för gör allt jag ska i hopp att de ser bra ut vid undersökningen i juni, och fram tills dess får jag kämpa på att vara och tänka så positivt jag bara kan, fast de är svårt till och ifrån...    


En kudde som en mur var ju något den stora tyckte var fånigt och fick ner den så han kunde vila huvudet samtidigt som han tyckte jag skulle ge honom maten jag åt, alla sätt är bra utan de dåliga sägs de ju hehe...! 

 

  Pussar,Kramar & Kärlek  


Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards