Alla inlägg den 6 maj 2018

Av teolinda - 6 maj 2018 09:07

Sov rätt ok denna natt, men brukar sova rätt ok när älsklingen är på besök,   han hjälpte mig även med gräsmattan, så nu är den klippad och fin,   så nu bara lösa rosen rabatten, blir för tungt för mig, stod på ett ben och tog bort lite ogräs, men de vart för tufft, skulle gärna göra de själv, men får tyvärr komma på listan av saker jag behöver hjälp med, vill ha den kortare, men tyvärr är de som de är...  


Min ena hårboll försöker dock driva mig till vansinne,   och står jamar vid ytterdörren, fast bakdörren är öppen och har även kattlucka, ja ut med honom så de blir tyst, då börjar han jama och krafsa på den dörren och ger sig inte, öppna och han kommer in, och går raka vägen ut genom bakdörren, man blir ju idiot haha...  


Levande ljus ger harmoni och styrka...!

 


Solen strålar vackert och känns som de nog kan bli rätt varmt denna dag,   så man får se vad man gör med denna dag, de enda jag kan göra är de bästa med de jag har och göra så dagarna blir så bra de kan bli, och så önskar jag ju alla underbara fantastiska i mitt liv, som gör mitt liv lättare att leva...  


pussar,Kramar & kärlek

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards