Alla inlägg den 25 maj 2018

Av teolinda - 25 maj 2018 08:57

Solen ser ut som den fortsätter leverera och blir nog åter en varm dag,   men hu va de nu behövs regn helst till alla bönder,men ser inte ut som de finns regn nära på länge, men vädergudarna kan man tyvärr inte styra över,   och är även frustrerad att jag sitter här och kan inte köra bil, cykla,promenader göra mina träningar jag gör hemma, utan sitter här och jäser, och de är min bästa tid på året normalt sätt, så fruktansvärt ledsen och frustrerad...  

 

och hu vilka sjuka människor de finns,   och värst är de som skadar oskyldiga på alla sätt de går, och bra läskigt när någon kan ljuger extremt mycket, så allt som kommer ur munnen är lögner, och man ser tydligt att individer måste vara så sjuka,   så de tror på sina egna lögner, som att deras lögner är sanningen och verkligheten, men de är lögner från början till slut, både vidrigt och hemskt minst sagt...  

 

Man kan tex säga att en person som sprider falska rykten om någon annan,   och inte ett ord stämmer och är lögner från början till slut, men individ som startar de, pratar på ett sätt så man ser och hör att personen faktiskt tror själv på lögnerna, och pratar på ett sätt så andra individer tror på lögnerna för de låter trovärdigt, då dom som sprider tror på sina egna lögner som att de vore sanna   men man blir lurad från första ord, och på denna ö s säger man typiskt denna ö och falska skitspridare, men de är likadant vart man än bor, vare sig man bor på en ö eller inte, om man bor på landet eller i en stad, dessa individer finns verkligen överallt tyvärr...  

 

Ja grannens lilla gråa hårboll fortsätter komma och hälsa på,och visst åker han ut varje gång jag hittar honom i lgh, börjat gå in korta svänger sen ut igen, men de är den ena av mina katter som lockar, som han är nära oftast, och dessa gånger var jag tvungen att fota innan han åkte ut från lgh....!

 

 

Men nu blir de frukost då jag inte fått i mig något innan,   tar några timmar innan de funkar, då jag vaknar och går oftast upp runt 4-5 på morgon,   men i natt fick jag i alla fall 4timmar i streck av sömn så ändå de,   och så blir de ju mera kaffe å mys med hundar, och så får man se vad dagen tänker erbjuda....   

 

  Pussar,Kramar & Kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards