Alla inlägg den 28 september 2017

Av teolinda - 28 september 2017 13:50

Dagen rullar på och så skönt att solenstrålar vackert   och känns nästan som sommar där ute, de gör ju så man kan samla lite energi men humöret blir ju mycket bättre...  

Var i väg och fixade lite i fm men de vart de enda denna dag, då de tog mera kraft och styrka än normalt, men i de stora hela tar jag de lugnt och samlar kraft..  


Något jag inte riktigt förstår är när människor träffar en partner, de träffas lite och hittar på mysiga saker    och innan man hunnit säga halv 7 så flyttar de ihop, visst känner man direkt att de är något som man vill, men hinner man verkligen lära känna någon och kännas bra att flytta ihop på några veckor, och vad hände med de där mysiga träffarna   de där spännande och lära känna varandra som är som man gör början,   de försvinner ju när man flyttar ihop efter bara några veckor, men visst helt klart upp till de människor som gör så, men jag förstår inte varför så fort, vill man leva med varandra måste man ju utgå från att leva hela livet, så varför kasta sig ihop direkt...  

Jag har inte en tanke på att flytta ihop med någon, och jag trivs med mitt egna och att min fina har sitt egna och så träffas vi när vi kan och känner för de,   har varit iväg på resor och då bor man ju ihop och funkar bra, och de är mys,   men de räcker när man är iväg på semester och har inget behov att flytta ihop med någon...  


Solen strålar vackert och så bor man så nära havet, de känns som lyx minsann....!

 

Ja då har man ringt till operationsavdelningen,   då man skulle göra de nu på em på torsdagen om man ska in på måndag, och jag ska vara inne där kl 08.00 och om allt går som de ska, så är jag troligen påväg hemåt vid lunch,   och de hoppas jag på, och så får man se hur de går och vad de hittar, värsta möjliga är om de inte hittar något, för då ramlar man tillbaka till ruta 1 och mera undersökningar och prover och orkar inte,   så hoppas på de bästa helt klart...  


Saknar Elsa gumman extra mycket idag, och tror även de små hårbollarna saknar henne, men hon sover gott i sin sista vila fina Elsa gumman...!

   


  Pussar,Kramar & Kärlek  


Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards