Alla inlägg den 20 september 2017

Av teolinda - 20 september 2017 15:25

Denna eftermiddag har solen lyckats stråla vackert och de var behövligt,   för de ger energi och humöret bir bättre,de har varit så grått så de känns som kväll hela dagar, så ja skönt att solen äntligen visade sig igen,  och jag har till och med känt mig fest sugen, något som var mycket länge sen jag kände, så hoppas jag kan få lite av min favorit dryck, för vad kan vara bättre än att ta favorit drycken kaffe och whiskey tillsammans,de är fint för tös de, så hoppas på lite Irish coffee i helgen...

    

men då jag ännu inte är bra och mår skit till och ifrån, & de pendlar upp och ner hela dagarna, så kan jag inte veta hur de slutar, men en lite god Irish kan jag tycka att jag lyckas få ta...

 

Saknar sötnosen Juni väligt mycket,   hennes sköna sång, bus,mys och hennes härliga stämma när hon går runt och säger moster linda, moster linda, världens underbaraste finaste två åring helt klart,  och hoppas de inte går allt för lång tid innan jag träffar henne igen, har som tur är tagit flera videoklipp och foto som jag tittar på när saknaden blir för stor...  

 

Ja tiden går och man kan förändras mycket, här är foto på mig från samma månad men första för tre år sedan och de andra är senaste fotot på mig som togs förra veckan...!

 

 

Men de rullar på här och lyckats städa och tvätta, ja de tagit några dagar,men nu har jag bara storstädning av badrum kvar och att den rena tvätten ska torka, men idag blir de inget mera, då defår bli vila och lindra nu, och hoppas jag får sova bättre i natt, då jag stora problem natten som var,så några flera timmar en ca 3 är att föredra...

 

Men de rullat på även angående min blodbrist/dåligt blodvärde,   och de tagits prover och i morgon till narkosen på samtal, något som inte kommer ge något nytt, för de enda lilla jag funderade över har stått på info papper jag fått, men varit sövd många gånger under livets gång, så inget nytt tyvärr, men måste ju in på de, så i morgon är det de mötet,sen om allt rullar på och inte blir sämre,   så blir de en lugn vecka nästa vecka, som jag hoppas kunna jobba som jag ska, sen måndag den 2okt är de dags för gastroskopi under narkos, och kommer säga till dem att ta allt de kan så jag inte behöver göra de igen....

 

Idag kom som sagt solen fram, så tittade mot havet och såg den fina blå himlen, menvände jag på huvudet såg de inte lika strålande ut kan man säga....!

 

 

  Pussar,Kramar & Kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards