Alla inlägg den 4 september 2017

Av teolinda - 4 september 2017 13:48

Måndag och ny vecka har börjat, jag väntar på svar från läkaren och hoppas på de bästa,   varit på jobbet och gjort det viktigaste, man är ännu matt, trött och skallen värker,   trodde de berodde på den tuffa våren med mitt projekt mun, och mor allvarligt sjuk, men så var ju inte fallet, men hoppas de inte är något för allvarligt och räcker med att äta en hel massa järn    och mina andra tillskott jag äter...


Ute är de åter en grå våt dag, igår var de så grått så de kändes som kväll hela eftermiddagen,   så längtan till varmare breddgrader blir ju bara större,   om de är möjligt, men fortsätter surfa runt och kommer hitta den perfekta resan,   och har några som vill hänga på, så i vår kommer någon resa bokas...


En nice butik från en av mina resor som jag redan varit på....!

 


Fy fan vad jag hatar sjuka individer som skadar små oskyldiga både fysiskt och psykiskt och de bevisas om och om igen,   och jag hoppas verkligen att de som har med högre makter att göra, kommer hjälpa de små oskyldiga,för inga små oskyldiga ska om och om igen bli skadad av sjuka individer,   men tyvärr så finns det de som kan fortsätta skada små oskyldiga och står där helt oskyldig och ovetande, samtidigt som de skadar de små och bevisen läggs på hög om och om igen,   så ja jag står bredvid de små oskyldiga som blir skadade, för inga oskyldiga små barn ska behöva lida och må dåligt...  

Blir även så trött på dessa som snackar skit och håller på att bråka med oskyldiga för deras anmälningar som är falska och inte stämmer, tar så mycket onödig tid för de som står på barns sida, så de som verkligen behöver hjälp inte får de, för de finns de som ljuger och skickar in falska lögner i anmälningar, men de finns olika sjuka individer, men de dom har gemensamt är att de alltid skadar oskyldiga...  


Kallt gott att dricka är något som jag gillar när jag reser, och här lite gott från resor jag redan varit på...!

       


  Pussar,Kramar & Kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards