Alla inlägg den 24 september 2017

Av teolinda - 24 september 2017 17:33

Söndag och imorgon är de en vecka kvar tills dom ska kolla om de blöder någonstans i min mage, som de misstänker,   så jag gör som vanligt att tänker positiva tankar och gör mitt bästa,   nu ska jag bara hålla mig frisk, många med förkylningar nu, så hoppas verkligen att hålla mig ifrån de, då jag har dåligt immunfösvar och vill inte bli liggande då de måste kollas i magen och är de nåt så måste jag få hjälp att bli bättre, och kan inte dra ut plågan längre nu...  


Idag har jag haft en sån där dag då verkligen allt krånglat och strulat,  minsta lilla som jag skulle göra så har de direkt krånglat, och slog de vassa hörnet av skuffen i pannan så är öm och gör ont,   så jävla drygt, och skulle städa och tvätta bilen hade jag tänkt, men vart säkrast att avvakta med de, för om jag kan snubbla så är de idag jag gör de,suck så nu har man fått i sig lite mat och blir att hålla mig på soffan och se serie och surfa runt och kolla resor,   men såna här dagar raderar man gärna, ja de finns de som har de mycket värre, men bra retligt när verkligen allt strular och bråkar...  


Men sköna solen har i allafall strålat så ändå de....!   

 


Hade några bra timmar i veckan då jag kände mig fest sugen, något jag inte varit på typ över ett år, och kände av känslor som fick mig att tänka att jag nog är på väg tillbaka,   men så vart de värre och en rätt jobbig helg,men man ska välinte tänka att de börjar kännas bättre, för de går ju inte,inte ens om man vill att man ska må bra så man inbillar sig att de är bättre...  


Men i morgon blir de till jobbet och får hoppas de blir en bättre dag,   och att allt går som jag tänkt, och hoppas jag får en bra natt, senaste veckan har jag haft svårt att somna och sovit oroligt, från att jag varit däckad och sovit väldigt mycket som ändå inte gett energiför varit tröttare än någonsin, men mår man inte hundra så kan de väl bli så, men hoppas som sagt att jag kan få bli frisk och piggare framåt...  


Ja mera kärlek till folket säger jag med denna bild på mig sommaren 2017....!

 


  Pussar,Kramar & Kärlek  





Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards