Alla inlägg den 21 september 2018

Av teolinda - 21 september 2018 13:36

Då vart de fredag och jobbat klart för dagen, kropp som bråkar en del men varit värre så de är under kontroll,   och igår hade jag en hemskt spänningshuvudvärk,   som började släppa efter fika besök under eftermiddagen och de var mycket skönt...  


och i helgen blir de en del städ både hemma och i annan ort, och på måndag så blir de lite rotfyllning av tänder,   har inte många kvar, men de jag har ska fixas på måndag,  sen hunddag på tisdag sen kommer dagen G som jag längtat till i många månader och tjatat massa om,   men längtar man så gör man och riktiga äkta vännerna har förståelse för mitt tjat om resan...  


Ja hej här hoppade jag upp...!

 


Började se på serien Outlander och när jag väl började se den, så har jag inte kunnat sluta,   då man bara vill se nästa och nästa, men nu sätt dom delarna som finns, men om jag läst rätt kommer säsong 4 i november och väntar på de,   men kommer nog hinna se serien en gång till innan dess tror jag,   för tycker den är mycket bra, och rekommenderar den, jag sätt den på Netflix   och är ju så att serie hjälper mig när jag behöver paus eller om jag har väldigt ont och inte kan göra något, och måste ta de lugnt och typ liga på soffan en stund,och man blir ju rastlös fort, och då är de  guld när man hittar något som är superbra,som man inte kan sluta se på typ....  


  Pussar,Kramar & Kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards