Alla inlägg den 19 september 2018

Av teolinda - 19 september 2018 14:57

Ja solen strålar vackert och hittills har väl alla planer med dagen gått som de ska,   och nu är de exakt en vecka och så här dags sitter man på flyget söder ut,   och de ska bli nice, och extra kul är de ju att de är ett nytt land för mig, och ställe jag inte varit tidigare, och jag samla mest styrka och energi av att resa och vara iväg på nya äventyr...  


Några ställen från USA resan har vi här..!

   

och så har de blivit två gånger till Turkiet, men typ 9år i mellan..

 

Flera gånger till Cypern, så ett återkommande resmål...!

 

Bulgarien har de blivit två gånger till...!

 

och så har de blivit en resa till Tunisien...!

 

och så har de även blivit Rhodos,Malta & Polen...!

 


Och jag började resa rätt sent, var feg innan första resan till USA 2005 men sen dess har de blivit en hel del,   även några kryssningar,   och nu  2018 blir de Spanien Costa brava kusten & Barcelona, så de är det jag laddar för och kommer hålla mig lugn och förbereda inför de, man har ju sina rutiner och saker man vill ha klart innan semestern,   och resor är de som ger mest kraft och styrka   å de behövs ju nu när vintern är på ingång, för då är de som tuffast och mest smärtsamt  för mig,så ser inte alls fram emot de, men bara att bita ihop och göra de bästa med de, och nu är resan nära minsann...  


  Pussar,Kramar & Kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards