Alla inlägg den 6 november 2018

Av teolinda - 6 november 2018 14:38

Ja denna dag är de riktigt grått med tjock dimma,   vart en tur på cykeln och fick åter igen sällskap av två svanar, 3turen till olika ställen olika dagar som svanar har förgyllt cykeltur, synd att jag inte har en bra kamera, men mobilen funkar i allafall..  


Igår tvättade och dammade av i souvenir skåpet,   en del små prylar att fixa med och ställa i ordning, men de ger många härliga minnen, från alla resor jag varit, saknar lite från usa resan, finns saker jag ångrar att jag inte köpte hem till souvenir skåpet,   men blivit en del resor och ställen de senaste 13åren, då min första stora utlandsresa var 2005 sen var jag fast, och fast jag nyligen kom hem från senaste resan, så sitter jag redan och kollar efter nästa,   fast jag nog behöver mer än ett år att spara innan nästa kan ske, man vill ju även hälsa på mosters underbara tjej juni och andra i "Sverige" ju...  


Foto från mina resor som hittills blivit några stycken, USA vart de ju många ställen och är ju ett stort land...

           


Men nu får de bli mera kaffe & sen ett hett bad,   kroppen brukar lugna av då, och med lite tur så behöver jag inte ta mera lindring, men märker skillnad sen jag fick operera bort livmodern i juni, för slipper ligga däckad & äta mycket smärtlindring bara för att komma ur sängen, så de är skönt,   för all smärta jag kan få bort är bra, och så får man göra de bästa med de man har och leva på hoppet, och att ha underbara vid sin sida hjälper mer än någon kan tro,   och jag har några av dom bästa vid min sida helt klart...  


  Pussar,Kramar & Kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards