Alla inlägg den 8 september 2018

Av teolinda - 8 september 2018 08:03

Lördag och just nu ser de ut som de nog kan bli rätt varmt,   solen lyckas till och ifrån komma fram, men varit mest grått under denna morgon,   men ska försöka komma ut på en promenad nere vid stranden, för havet ger styrka harmoni och energi...  

 

och något som är mycket tråkigt är att detta val som pågår,  som tar fram de sämsta hos människor så man fan blir mörkrädd,     och de enda man kan vara säker på är att vem som än vinner kommer vi vanliga människor få fortsätta kämpa,   frågan är bara hur mycket och vilka delar som blir tuffare, för alla lovar guld och gröna skogar och ingen håller de dom lovar,  och jag skulle inte bli ovän med människor pga vad de står för, vad de röstar på eller vad dom tror på, men tyvärr ser man tydligt hur många människor blivit under den senare tiden och många blivit ovänner p.g.a röstning och detta val, sjukt tragiskt....  


och ja jag väljer att vara tyst om vad jag röstat på och varför, för de enda jag vet är att vem som än vinner så kommer jag få fortsätta kämpa,  och  så ser verkligheten ut, för de enda man inte vet är hur mycket jag kommer få kämpa och med vilka delar som jag måste kämpa extra med,   och de är ett fakta som ingen kan göra nåt åt, och de enda man kan göra är att hoppas på de bästa och göra sitt bästa för att få leva livet så bra de går....  


Me Myself and I

 

Idag blir de lite städ här hemma,   alla golv ska dammsugas och tvättas, har även en tanke att kanske tvätta någon maskin tvätt, men får se vad kroppen säger,   just nu säger den att jag ska dricka lite mera kaffe och avvakta lite innan jag sätter igång...  


och nu är de bara 18dagar kvar tills vi åker till Barcelona   och jag vet att jag tjatar om de, men behöver verkligen detta och min passion är att resa till andra länder med nya äventyr och bara njuta och vara,   och denna gång känns de extra bra då de är ett land och ställe jag aldrig varit och de gör de ju mera speciellt så att säga,   och på onsdag är de bara två veckor kvar...me happy....  


  Pussar,Kramar & Kärlek  


Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards