Alla inlägg den 17 augusti 2020

Av teolinda - 17 augusti 2020 13:14

Idag startade ett nytt kapitel i mitt liv, och det innebär att jag fortsätter de jobb jag haft i sommar,men kommer lägga till lite annat, och idag var de ju extra då jag var nervös för var ju en del jag aldrig gjort,och då jag är helt själv till en början, något som passar mig mycket bra,men då hade jag ingen att fråga och gjorde mitt bästa och ja jag vill ju vara bäst på saker jag gör direkt, och alla är vi ju barn i början,något jag alltid har svårt att acceptera.

Men jag hoppas allt kommer bli så bra de kan bli och att jag klarar de krav som jag kommer få av arbetsgivaren,men de jag vet är att så lång tid saker tog idag när de var första gången på vissa saker,kommer det inte ta framåt efter jag lärt mig och kan alla bitar.

Jag kan bara göra mitt bästa och tyvärr har jag ett ben som vissa delar är förlamat och ger stötar konstant,och har min droppfot, de betyder inte att jag kan skylla på de i alla lägen,men de är mer fakta att de är så, så kan inte jobba som jag vore helt frisk,men de jag kan göra är att göra mitt bästa och hoppas allt går som jag vill,och räcker hela vägen,men tiden för visa hur de slutar,men då jag mår otroligt bra så hoppas jag att jag inte behöver ge upp detta och gå tillbaka till mitt gamla arbete som jag nu har tjänstledigt från....


Ja inte bara mitt jobb byte som gör så jag mår otroligt bra,då även på de privata har ändras och de ger ju massa kärlek,lugn harmoni & lycka och de hjälper ju otroligt mycket, och första gången på flera år som jag mår riktigt bra och de är en fantastisk känsla efter att man kämpat och försökt allt för att må bättre i flera år, och förra veckan behövde jag inte ta någon starklindring på 4 och 1 halvt dygn,något som är otroligt skönt,men mycket pga den fantastiska värmen Augusti ger oss, och de är riktigt skönt,för vill helst inte ta något starkt alls, ja lite rädd är man ju att allt ska braka ihop igen,men går in med inställningen att allt kommer bli så bra de bara kan bli...


Några få foto från sommaren 2020...

     


Fick låna en stuga på ett ställe som heter Djaupdy ett dygn,så jag å den underbara och hårbollen Maja hade en fantastisk dygn i den stugan, de vart så mycket bättre än jag någonsin hade trott och hoppas vi kan låna den flera gånger för vi vill helt klart dit igen...

Men nästa äventyr blir i september då vi ska åka till Fårö en helg, och bara njuta av varandra och den fina naturen och hoppas då att de är mycket lugnt och skönt där då, och sist jag var på Fårö var en midsommar på fest och de var riktigt många år sen,så ser fram i mot vår härliga weekend som vi planerat...


  Pussar,Kramar & Kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards