Alla inlägg den 17 december 2020

Av teolinda - 17 december 2020 16:21

Igår fick vi besök av solen och vet inte när vi hade sån strålande sol,riktigt skönt var det och idag var de Maja hårbolls mys och så fick vi hänga några timmar med solstrålen Zelma, för ja hon var en glad strålande busunge och tyckte de nog var lite spännande att vi hade skogs äventyr i trollskogen och träffade dom små trollen och så åt vi lite frukt...


Zelma gillade även Maja väldigt mycket och att Maja satt,låg och hälsade med tassen när Zelma sa det till henne var just något som fick henne att bli extra glad,och stolt tjej när hon fick hålla i kopplet och gå med Maja och maja var så snäll som hon alltid är, men vi var ju även i lekparken,målade,fikade,målade naglar ja några härliga timmar vart det...


men ja jag saknar min lilla tjej Juni extra mycket och ser fram emot dagen då jag får krama om henne igen,men då hon bor i sthlm så får de väntas ett tag till tyvärr.men vi pratar i telefonen då och då,och de kan denna moster linda leva på ett tag,men som sagt längtar tills dagen jag träffar henne igen...


Foto från vår dag i trollskogen och lekparken, Jag Zelma & Maja...

 

Till något annat så springer ju tiden iväg så snart är de ju julen 2020 och de betyder att snart blir det ett nytt år, och efter detta år hoppas man att allt kan vända och att pandemin kan dö ut och att man sakta kan få gå tillbaka till mer normala tider,kommer ännu ta tid misstänker jag,men lever på hoppet som jag alltid gör...


Kollade lite på foto och när jag ser foto på mig från innan viktresan start och närmare nutid så förstår jag att många inte kan tro att de är jag, och när 5åringen Zelma fick se fyra foto på mig, så trodde hon först att jag lurade henne, och sen kom hennes kommentar "Oh my god" och då kunde man ju inte annat än skratta...


och det var dessa foto lilla fröken såg....

 


  Pussar,Kramar & Kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards