Alla inlägg den 12 juli 2019

Av teolinda - 12 juli 2019 16:15

Då vart de fredag och man varit en sväng på kontoret, och så har solen strålat vackert   och över 20grader och de känns skönt efter de låga temp som de varit, och man får passa på att njuta av vädret, stabilt är de inte tyvärr för känner de i kroppen,men ändå skönt med varmare temp och strålande sol...  


Har även en sån där jag saknar extra dag,   hundarna som varit mig nära, eller som är mig nära och som inte finns kvar längre, men kommer alltid finnas i mina tankar och mitt hjärta   ja Rex är den som känns mycket tungt då han är den som närmast fick somnade in,sen kommer ju lilla Ebbis som även hon somnade in i år 2019, men jag saknar även Amira,Elsa och Ebba,   som somnade olika år tillbaka i tiden, men alla är dom saknade, och idag är en sån dag då alla kommer in i minnet lite då och då, inte bara så man känner sig ledsen, utan även kommit massa minnen då de gav otroliga skratt,   för de finns många såna minnen....


Foto på Rex, Ebba och Elsa....

   


Filmklipp som Amira och Ebbis är med,men även en hund kompis finns med, och denna gjorde jag för många år sedan, och hittade den i mina gömmor för något år sen...


 

Nu blir de mera kaffe och en lugn kväll,   för klockan ringer mycket tidigt i morgon, men trivs med att åka jobba tidigt och säga godmorgon och typ hejdå i samma mening,   och gå upp runt 04.00 stör mig inte de minsta,men stabilare varmare väder tackar jag dock för, så åter igen snälla vädergudar hör min bön....  


  Pussar,Kramar och kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards