Direktlänk till inlägg 1 oktober 2020

Tiden går på fort,och september är redan över & Oktober just startat...!

Av teolinda - 1 oktober 2020 11:49

September gick fort förbi och så vaknade man upp och de vart ju oktober,men skapat en hel del härliga ny minnen den senaste tiden,varit på Fårö 2helger under september och innan dess var de ca 20år sedan, så kan de gå hehe,även blivit två nätter i en stuga på ett ställe som heter djaupdy,då vänner till mig äger den stugan och så tacksam och glad att jag fått vara där,jätte mysigt ställe, ja de har även blivit andra slag av härliga fina sköna minnen senaste månaderna och såna minnen kan man leva på länge och finns kvar resten av livet...

Annars så jobbar jag på och försöker göra mitt bästa,jag trivs mycket bättre och mår pga det mycket bättre än tidigare och de är skönt, och hoppas de går som jag hoppas och att min kropp håller, och att allt rullar på som jag önskar, jag har tyvärr de så att när jag mår riktigt bra och allt går bra så händer det något negativt,så vågar inte riktigt vara för glad på något sett...


Idag har jag hårbollen maja vid mig,så vi har fixat inför hösten i min trädgård,varit på lång skogspromenad och vart även stranden så fröken kunde bada lite,men när jag kom hem och landade på soffan med lite lunch så började jag känna mig låg och ledsen,allmänt av så att säga,men går nog över efter lite mys med hårbollar,kaffe och lite serie, blir även ett varmt skönt spa bad sen, så blir de nog bättre igen,man kan ju inte vara på topp hela tiden,så blir nog bättre snart igen....


Foto från senaste helgen på Fårö...

   

Så härligt att mina katter och maja funkar så bra ihop,detta foto är från idag strax efter jag hämtat maja....

 

Och här ett foto på mig minsann...

 


  Pussar,kramar & Kärlek  


 
 
Andy

Andy

14 oktober 2020 18:58

SPA-bad och kaffe är en oslagbar kombination för att må lite bättre! :-)

http://www.xn--spavstkusten-jcb.se

teolinda

15 oktober 2020 13:02

Ja verkligen :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av teolinda - 20 mars 2023 13:24

Ja då jag sitter här sjukskriven så tänkte jag att jag skulle skriva några rader i min blogg... Ja detta är öken, det enda jag vill är att kunna åka till mitt arbete och kunna gå mina promenader,men när man typ inte kan gå utan måste ha käpp, så är...

Av teolinda - 14 februari 2023 15:13

Det var jätte länge sen jag skrev här i bloggen, Så tänkte jag skulle göra ett försök denna 14Februari 2023, ja den så kallade Alla hjärtansdag....    Jag myser med mina små håriga fyrbenta vänner dagligen och kan visa alla underbara i mitt liv k...

Av teolinda - 14 september 2022 08:37

Det var nu flera månader jag skrev,tiden springer ifrån mig, och denna sommar har vädret varit väldigt ostadigt, visst de varit varmt och solen har levererat, men de varit ostadigt och de är jobbigt för mig,men ca 14dagar som var till min fördel och ...

Av teolinda - 21 maj 2022 12:33


Igår på jobbet fick jag yrsel, mådde illa och extra ont i huvudet, och vart så jobbig så jag vart tvungen att hålla mig i en vägg för allt vart mörkare och hörde röster men lät som folk pratade långt borta i ett rör, när de vart lite bättre tänkte ja...

Av teolinda - 5 maj 2022 14:03

Ja väldigt länge sen jag bloggade, tiden springer iväg och vet inte riktigt vad tiden går vägen, men nu sitter jag ute på min baksida och har de mys och skön vår solen och underbara maj har startat....   Hade tyvärr ingen jätte bra natt, drömde m...

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards