Direktlänk till inlägg 29 juni 2020

Tiden springer på och inte många dagar innan juli 2020 startar....

Av teolinda - 29 juni 2020 11:11

Idag tyckte jag morgonen gick bra, förutom när jag var i frysen och en kartong jävel krånglade och när jag väl fick med den till slut då den satt fast på något sätt, så tappade jag balansen och tog ett steg för långt bakåt för där fanns de något så jag ramlade bakåt, många svordomar kan man märkte jag,och vart riktigt irriterad, men som de verkar klarade jag mig bra förutom ett halvstort blåmärke på armen, ja lite öm i ryggen, men ska inte vara nåt allvarligt för då borde jag haft ondare, och är som tur ledig i morgon,så kan vila och ta de lugnt, så ska nog vara på topp igen på onsdag morgon..


Några foto från juni, mina två hårbollar kollar av sina ägor från bakdörren hehe, blåeld verkar vara extremt mycket av på ön,varit så varmt så Maja fått dusch lite när hon varit vid mig,då hon varit så varm...

Hjälpte en vän att hämta några koppar vid en här på byn som hon köpt, och de gjorde jag ju utan problem, och ville inte ha något för de,var ju bara en kort promenad bort,men fick ett fint kaffe packet,en mycket passande present till mig minsann, och är tacksam & glad för de såklart,och många fina soluppgångar får man se i backspegeln när man är ute tidigt och kör....

 

Jag har Maja hårboll de vardagar jag åker i väg på mitt projekt.för är då  hemma runt 09.00 och då kan jag hämta henne, och så hänger hon med mig hela dagen, då jag ändå måste ta de lugnt efter morgonens bestyr så denna kropp håller och ännu funkar de bra tycker jag, och de bästa är ju att man åker hem när andra börjar sin dag....


Saknar min ögonsten Juni jätte mycket,men de är som de är och hon bor i Stockholm så måste ju åka båt eller flyg för att komma till dem,och de undviker jag, men hoppas få träffa henne i höst,lever på hoppet gör jag som med allt, men jag är bra less på denna jävla covid-19 "Corona" och den värld vi alla just nu lever i, och önskade någon kom fram med något som hjälper och att spridningen slutar, tröttsamt och ledsamt är de minst sagt,men får göra de bästa med de...


  Pussar,Kramar & Kärlek  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av teolinda - 20 mars 2023 13:24

Ja då jag sitter här sjukskriven så tänkte jag att jag skulle skriva några rader i min blogg... Ja detta är öken, det enda jag vill är att kunna åka till mitt arbete och kunna gå mina promenader,men när man typ inte kan gå utan måste ha käpp, så är...

Av teolinda - 14 februari 2023 15:13

Det var jätte länge sen jag skrev här i bloggen, Så tänkte jag skulle göra ett försök denna 14Februari 2023, ja den så kallade Alla hjärtansdag....    Jag myser med mina små håriga fyrbenta vänner dagligen och kan visa alla underbara i mitt liv k...

Av teolinda - 14 september 2022 08:37

Det var nu flera månader jag skrev,tiden springer ifrån mig, och denna sommar har vädret varit väldigt ostadigt, visst de varit varmt och solen har levererat, men de varit ostadigt och de är jobbigt för mig,men ca 14dagar som var till min fördel och ...

Av teolinda - 21 maj 2022 12:33


Igår på jobbet fick jag yrsel, mådde illa och extra ont i huvudet, och vart så jobbig så jag vart tvungen att hålla mig i en vägg för allt vart mörkare och hörde röster men lät som folk pratade långt borta i ett rör, när de vart lite bättre tänkte ja...

Av teolinda - 5 maj 2022 14:03

Ja väldigt länge sen jag bloggade, tiden springer iväg och vet inte riktigt vad tiden går vägen, men nu sitter jag ute på min baksida och har de mys och skön vår solen och underbara maj har startat....   Hade tyvärr ingen jätte bra natt, drömde m...

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards