Alla inlägg den 7 februari 2019

Av teolinda - 7 februari 2019 17:15

Idag vart mys dag med Rex, allt som varit gjorde så de inte fanns någon kraft alls, så vi har haft kaffe besök och tagit de lugnt, jag och vovven Rex. känns ännu konstigt att han är själv, och de kommer de nog göra ett tag,men han är jätte duktig och snäll kille som inte skäller alls lika mycket, jo tack han låter mig höra hans stämma någon gång för att jag inte ska glömma bort hehe...


mys på samma soffa är tydligen bäst,så varför ligga i en egen soffa...

 

De är inte alltid lätt att skriva utan att någon ska missförstå, misstolka osv, för de finns alltid dem som gör, jag försöker skriva så de inte ska missförstås,och så finns de ju de som väljer att tolka saker och sprida skit,men de kommer man aldrig ifrån...

Men när man får uppleva individer om ljuger på sjukligt sätt så blir man mörkrädd,och läst på mycket i ämnet,och man kan ju tro att lejon, tigrar,hajar är de farligaste arterna i världen, men nej de är helt klart människan som är de farligaste, tur alla är olika och alla är inte våldsamma, sjuka osv men människan är helt klart farligaste arten i världen...


Har man tråkigt kan man leka lite på snapchat...

 


Att vara försvarsadvokat när man har som jobba att försvara någon som gjort hemska handlingar, som finns stark bevisning och finns inte tvekan att brott begåtts,men man har som jobb att försvara och göra allt för individen, för de är de arbete man har, de är inget jobb jag skulle vilja ha eller fixa minsann...


men nu dags att förbereda för kvällen, mat ska de väl bli och ett hett bad...


  

  Pussar,kramar & Kärlek  




Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards