Direktlänk till inlägg 28 oktober 2018

Då vart de vintertid igen, längtar redan efter sommaren 2019...!

Av teolinda - 28 oktober 2018 07:07

Ja då vart de söndag och i natt ställdes klockan om igen,  och när jag kom på de så vaknade jag ju runt samma tid som jag brukar, då jag gick upp och gav upp klockan 06.00 men vaknade redan vid 05 men då var ju klockan omställd så var ju runt vanlig tid om man inte ställt om...  


Idag hoppas jag på en tur med cykeln,   då de inte gick igår,då de regnade konstant och var lite för hård regn för att gå ut och cykla,   men ser lovande ut idag, så planen är en tur med cykeln under dagen, misstänker att de är mer liv vid stugorna, då de är höstlov från i morgon...  


Ja en sån hatt skulle man haft om man skulle på någon halloween fest..

 


Igår kvälls så vart de mys med älsklingen,  och saknat honom lite extra så de var mys,och grannen Fuffe hade inga problem med att vi låg i sängen vid midnatt,för han hoppade upp och lade sig mellan oss och när jag såg de så låg han lugnt och tvättade sig,och ignorerar mig till fullo   men så kom blicken som sa "nej ge fan i att kasta ut mig" men ja han har bestämt sig att vara vid mig och mina hårbollar,och ja fördelen är att han inte bråkar eller ställer till något, men man får kasta ut honom rätt ofta, men ofta ger han sig inte och kommer in lika fort igen,för här har vi en kisse som bestämt sig och skiter fullständigt i att han har ett bra hem, några meter bort hehe...  


Här vart de lite kvällsmöte innan gråa fuffe självmant gick ut igen, så behövde inte kasta ut honom den gången, med dessa två har nåt ihop helt klart...

 


Men nu lite frukost och kaffe såklart   å sen får man ju se vad denna dag har att erbjuda...  


  pussar,Kramar & Kärlek  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av teolinda - 20 mars 2023 13:24

Ja då jag sitter här sjukskriven så tänkte jag att jag skulle skriva några rader i min blogg... Ja detta är öken, det enda jag vill är att kunna åka till mitt arbete och kunna gå mina promenader,men när man typ inte kan gå utan måste ha käpp, så är...

Av teolinda - 14 februari 2023 15:13

Det var jätte länge sen jag skrev här i bloggen, Så tänkte jag skulle göra ett försök denna 14Februari 2023, ja den så kallade Alla hjärtansdag....    Jag myser med mina små håriga fyrbenta vänner dagligen och kan visa alla underbara i mitt liv k...

Av teolinda - 14 september 2022 08:37

Det var nu flera månader jag skrev,tiden springer ifrån mig, och denna sommar har vädret varit väldigt ostadigt, visst de varit varmt och solen har levererat, men de varit ostadigt och de är jobbigt för mig,men ca 14dagar som var till min fördel och ...

Av teolinda - 21 maj 2022 12:33


Igår på jobbet fick jag yrsel, mådde illa och extra ont i huvudet, och vart så jobbig så jag vart tvungen att hålla mig i en vägg för allt vart mörkare och hörde röster men lät som folk pratade långt borta i ett rör, när de vart lite bättre tänkte ja...

Av teolinda - 5 maj 2022 14:03

Ja väldigt länge sen jag bloggade, tiden springer iväg och vet inte riktigt vad tiden går vägen, men nu sitter jag ute på min baksida och har de mys och skön vår solen och underbara maj har startat....   Hade tyvärr ingen jätte bra natt, drömde m...

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards