Direktlänk till inlägg 4 oktober 2018

Då var semestern över, och här finns några få foto och lite om resan...!

Av teolinda - 4 oktober 2018 12:20

Ja då var man hemma igen efter en härlig underbar vecka i Spanien,   ställen vi bland annat var på, är Blanes,Santa Susanna, Barcelona och ja de tog någon extra dag innan kroppen började sköta sig, och de var mycket frustrerande,   ja jag hade lindring med mig, men brukar oftast bara ta på själva resdagarna, men vart tvungen att ta par dagar efter vi kom på plats, och misstänker att de är frakturens fel, men haft de mycket bra med min älsklingen och min mor...  


Härlig skön värme hade vi, och trivdes som fisket i havet...

 

många skratt, nya äventyr och en fantastisk semester,   och vet nu att jag skulle fixa utan problem att åka själv, då jag var den som hittade info, frågade frågor beställde mat osv, ja mor kan men är jätte feg, och älsklingen vet jag att han kan om han måste, man vart så att jag tog den biten och de gick mycket bra...  


Tåget till Barcelona var ett nytt äventyr, men de gick mycket bra och hade underbar vy från tåget, då de gick vid kusten, och så kom en tjej som sjöng mycket bra på tåget, så lite härlig musik vart de, och naturen var hur fin som helt och god mat ch dryck vart de hela resan, och kunde inte fått en bättre resa, och är tacksam och glad över denna härliga 40-års present...


     


   Vart även ett otroligt fyrverkeri vid midnatt  en av nätterna   och jag just lagt mig i sängen som började de smälla och höll på minst mellan 12-15min och var helt otroligt, och  har nog aldrig varit med om ett så stort och härligt fyrverkeri    var även  på Aquarium de Barcelona, och de var mycket trevligt och kul att se alla djuren...  

 

Några av djuren av många...

 

Men nu är man hemma igen och tillbaka i verkligheten, och vakna upp till frost och kyla kändes ju sådär,   och längtar tillbaka minsann, glömde även att jag skulle till tandis idag, och mäta proteserna, som jag såklart glömt, men de var lugnt och fick en ny dag och tid, så kan de gå efter man hade en lång resdag, då vi var tvungen att gå upp runt 03.00 och kom inte hem förrän efter 20.00...  


När vi kom till Arlanda tänkte vi att vi kollar hur mycket de kostar att boka om till tidigare flyg, och de gjorde vi, och över 4tusen för att byta,helt sjukt att de ska kosta så mycket,att byta tid, kan tycka finns de plats så är de ju bara att byta, eller betala någon liten hundring, inte över 4tusen,   och där vart de försening, så kom hem senare till Visby, men efter ca 18timmar så satt jag i soffan och myste med mina hårbollar, som var mycket glada att se mig igen...  


  Pussar,Kramar & Kärlek  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av teolinda - 20 mars 2023 13:24

Ja då jag sitter här sjukskriven så tänkte jag att jag skulle skriva några rader i min blogg... Ja detta är öken, det enda jag vill är att kunna åka till mitt arbete och kunna gå mina promenader,men när man typ inte kan gå utan måste ha käpp, så är...

Av teolinda - 14 februari 2023 15:13

Det var jätte länge sen jag skrev här i bloggen, Så tänkte jag skulle göra ett försök denna 14Februari 2023, ja den så kallade Alla hjärtansdag....    Jag myser med mina små håriga fyrbenta vänner dagligen och kan visa alla underbara i mitt liv k...

Av teolinda - 14 september 2022 08:37

Det var nu flera månader jag skrev,tiden springer ifrån mig, och denna sommar har vädret varit väldigt ostadigt, visst de varit varmt och solen har levererat, men de varit ostadigt och de är jobbigt för mig,men ca 14dagar som var till min fördel och ...

Av teolinda - 21 maj 2022 12:33


Igår på jobbet fick jag yrsel, mådde illa och extra ont i huvudet, och vart så jobbig så jag vart tvungen att hålla mig i en vägg för allt vart mörkare och hörde röster men lät som folk pratade långt borta i ett rör, när de vart lite bättre tänkte ja...

Av teolinda - 5 maj 2022 14:03

Ja väldigt länge sen jag bloggade, tiden springer iväg och vet inte riktigt vad tiden går vägen, men nu sitter jag ute på min baksida och har de mys och skön vår solen och underbara maj har startat....   Hade tyvärr ingen jätte bra natt, drömde m...

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Skapa flashcards