Alla inlägg den 16 september 2018

Av teolinda - 16 september 2018 16:07

Idag har jag fixat i min trädgård,och gräset och ogräs har ju växt senaste tiden, och de var skönt att få fixa och klippa gräset,   vart ju inget denna sommar,för pga frakturen så fick jag be om hjälp att fixa där ute, och sen kom torkan, men nu har jag fixat och endast kärran som ska tömmas och gräsklipparen ska ut på vinter förvaring, men är nöjd över de jag lyckat fixa....  


Sen kom jag ju på att jag skulle ju iväg och fira en söt liten tjej som fyllt 3år,   och pga olika orsaker så fick de bli helgen efter hon fyllde, men de gick ju de också, och hon vart glad för alla paket och presenter, för är man liten  så är inte fika de viktigaste, utan såklart de roliga paketen,   och alla barn verkade ha kul och var full rulle,   sen vart de att åka hem och vila kroppen, den bråkar en del, men är nöjd med allt jag lyckts göra, så kan med gott samvete nu ligga på soffan och dricka mera kaffe....  


Här är den stora sötnosen Zelma som redan blivit 3år....!

 

och på onsdag är de exakt en vecka tills vi reser ner till spanien och ser fram emot de,   men de har nog ingen missat,   då de är ett återkommande ämne, men med allt extra man kämpat med, så känner jag att de är bästa sättet för mig att samla energi och extra glädje är just att åka iväg, så ska bli så nice,   men först lite jobb, till tandläkaren och lite annat, sen flyger man söder ut...  


  Pussar,Kramar & Kärlek  


Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards