Alla inlägg den 13 september 2018

Av teolinda - 13 september 2018 10:51

Torsdag och hunddag,   så vi har haft lite fika och kattunge träning, han är mycket skeptisk och måste berätta de högt, men jag tror de kommer bli bra, bara kattungarna inte blir rädda och drar i väg, och de vågar ju visa sig när han skäller och inte jätte rädda, så ännu ska man inte ge upp...  

Nu myser vi på soffan och ska se lite serie,   innan jag ska göra lite nytta här hemma, hundarna kollar runt på baksidan, fått godis och snarkar nu här bredvid mig...  


Ja om jag är 60plus så känns de som jag ser rätt ung ut faktiskt....!

             


Men jag kan berätta ang 60plus,   de var så att tv3 lagt ut länk ang första avsnitten av Hollywoodfruar nya säsong med Anna anka, och jag kommer helt säkert inte titta på de programmet mera, jag stödjer inte elaka vidriga beteende, eller öppet trycker ner andra människor,   och jag stödjer inte heller mobbing på något sätt, och egoistiska individer som kör över allt i sin väg med elakt beteende och onödiga kommentarer,   och tycker sånt beteende är mycket patetiskt,   och stödjer inte de i livet eller på tv,för att medvetet vara elak och trycka ner andra med vidriga ord och elakt beteende är inte ok någonstans....  

 

Men visst alla är olika och finns säkert individer som tycker de är helt ok att trycka ner andra människor med vidriga och elaka beteende,   men de får vara upp till dem, jag stödjer inte egoistiska elaka vidriga beteende...

och handlar om en tv såpa  så klarar mig mycket bra att inte se de,och finns mycket bättre program att se på,     så jag skriver om detta här i min blogg, men sen kommer jag inte lägga ner mera tid på denna tv såpa, och önskar de andra deltagarna lycka till i livet....  



Här är  är konversationen där jag skriver att jag är rätt säker på att inte se de mera, och hon svarar och ger mig bekräftelse att jag tagit rätt beslut, och även här när hon svarar mig, visar hon sin vidriga attityd, som jag tycker är mest patetiskt....!

 

  Pussar,Kramar & Kärlek  


Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards