Alla inlägg den 11 september 2018

Av teolinda - 11 september 2018 11:34

Igår vart de till sjukgymnasten vid ortopeden,   och jag vart godkänd och fick beröm, så behöver inte tillbaka till någon sjukgymnast för knäet något mera,   ja läkningen kan ta upp till ett år, men nu kan jag gå som jag brukade och känner av knäet mindre hela tiden och de är skönt...  


Är u nu 16dagar tills vi flyger till Barcelona och kommer bo på Costa Brava kusten,   och denna resa har jag haft som mål och kämpat mot, sen jag lyckades få en fraktur i knäet,  och då jag får kämpa mera eller mindre alltid,  så vart de ju extra tufft med denna skada uppe på allt, men jag skulle åkt med eller utan kryckor, men nu slipper jag de,och blivit starkare i benet, så längtar nu,   och i morgon är de två veckor kvar och ska bli så Nice att komma iväg,   men jag skulle aldrig lyckas komma iväg utan all hjälp jag fått i 40-års presenter, så jag är mycket tacksam och glad över alla underbara i mitt liv, och visst finns de några till jag skulle vilja haft med, men de får bli en resa med dem något annat år...  


Lite bilder från stället vi ska åka, och som sagt jag längtar, men de närmar sig nu med stora steg....!

 

Idag är de hund dag och var tidigare och hämtade dem,   och samtidigt som vi kom hem till mig, så fick jag kaffe besök,   och den stora ser honom, men tror inte han kände igen besökandet, för han fick den största ragg man kan få och utskällning,men tror han kom på till slut vem besökandet var,   och personen har ju gått ner mycket i vikt och flera månader sen dom sågs, men så sprang han ut och gjorde sina rutiner som han brukar när han kommer hit och sen var de inga problem och låg snällt här bredvid mig...  


Så kaffe besök   och så har de blivit lite städ, men nu lite lunch mera kaffe å lite tv-serie och så får man se hur eftermiddagen blir, och önskar alla i mitt liv, en toppenbra dag...  


  Pussar,Kramar & Kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards