Alla inlägg den 5 september 2018

Av teolinda - 5 september 2018 15:27

Onsdag och så här dags om exakt om tre veckor om allt går som de ska, så börjar vi närma oss Barcelona   och ser fram emot de, och i dagar så är de nu 21dagar till avresa   och ska bli mys att se lite annat och nya äventyr i ett land jag inte varit, så ja nu kan tiden gå fort minsann...  

Men veckan hittills går godkänt bra och peppar peppar    de har inte varit jätte mycket strul och kroppen inte varit som värst och sköter sig godkänt,   ja smärta har man och får göra mitt bästa och ta en dag i taget, men har ju att jämföra med så att säga, så ja jag är nöjd med veckan hittills, för förra veckan vart inte alls som planerat, och såna veckor och dagar när de inte går som jag tänker suger, men man får aldrig ge upp....  


Ska då få ordning på peruken och ska bli skönt, min vän och frisör kommer hit till oss och hjälper oss med håret,   har en liten tanke med håret och hoppas jag får fram samma till bästa Sarah, men hon brukar förstå hur jag menar, men ja de enda problemet är att jag är lite feg,    men vet ju också att de är hår och de växer ut igen, men behöver lite nytt nu, ja svart och lila kommer de fortsätta vara,   men någon nytt blir de i morgon, sen får an se hur de slutar...  


Och här har är mina 15åriga fina hårbollar Svassen & Mitte...!

 


Kollade lite på Hollywoodfruar,   och ja den där Anna Anka är en människa jag inte skulle vilja vara nära, såna människor som hon får mig att må illa,   och får se om jag fortsätter se på de programmet, gillar Maria och de är orsaken till att jag fastnat i de programmet, men den där Anna Anka får en att inte känna för att se på de längre, nä hu fy....  


Men snart blir de Sofias änglar   som är ett mycket fint bra program som jag till 1000% kommer fortsätta se så länge de finns,   de där Hollywoodfruar med den  där Ankan får jag se om jag fortsätter att se på...  


  Pussar,Kramar & Kärlek  



Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards