Alla inlägg den 2 september 2018

Av teolinda - 2 september 2018 08:17

Söndag och denna vecka har inte riktigt gått som jag hade tänkt, ja tyvärr inte ovanligt,   men just nu känns de som de är bättre, men de varit jobbigt, men får fokusera på de stunder som varit ok, och göra de jag kan för att allt ska bli bättre...  


Började få hemsk huvudvärk i veckan, och de började kännas som de gjorde när jag hade hjärnhinneinflammation  p.g.a virus,   och de var likadant då att jag vart förkyld och så satte huvudvärken igång, så började göra de läkaren sa till mig då, och de börjar släppa och börjar få mera energi   och fått tabletter för frakturen så känner hopp för nästa vecka...  


Mina älsklingar och svassen gillar när bakdörren är öppen och sitter gärna länge på trappan och tittar ut, och mitte lägger sig ofta på mig när jag ligger på soffan och myser med mig, underbara hårbollar...

 

Och dessa hårbollar var så duktiga sist dom var här så grinden kunde vara öppen mera och de låg snällt i solen...!

 


Nu är de 24dagar kvar till Barcelona resan    så de närmar sig kan man säga, och mitt största mål innan dess är att min kropp är ordning på, att förkylning, munnen och allt extra skit är borta, för ser fram emot resan väldigt mycket,   och ska bli skönt att se något annat och åka till ett nytt land jag ännu inte varit så de blir spännande, men jag är mycket tacksam för all hjälp jag fått, då resan kan bli verklig p.g.a alla underbara som gav mig pengar till resa i 40års present...  


Men nu lite fix här hemma, men först mera kaffe   och mys med hårbollarna...    


  Pussar,kramar & Kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards