Direktlänk till inlägg 2 augusti 2018

Igår var man ute och åt på byn, men var mest en besvikelse av olika orsaker...!

Av teolinda - 2 augusti 2018 09:18

Torsdag och man får se hur denna dag blir, benet är svullet extra mycket,   och svullen knöl vid vristen, och har ont som jag skulle ha sa läkaren,    Men  får försöka ta de lilla lugna, men då de inte vart köks städ igår, så måste göras idag,å ut med sopor och kompost, och så blir de nog en liten sväng med bilen senare,behöver handla lite, men som sagt i de stora hela får de bli en lugn dag...  


Igår var jag ute för första gången och åt mat på byn,   och de var mest en besvikelse av olika orsaker från början till slut och att benet gav extra smärta och svullnade upp extra och är fortfarande mera svullen än de brukar, och när alla väl betalat och började gå mot nästa ställe, ja förutom de som hade så bråttom från oss som de betalade utan att säga till,   och drog fort iväg, men vi andra väntade på alla som var kvar, sen vandrade vi till nästa ställe, men pga smärtor och besvikelse fick jag säga hejdå och gå hemåt, men nu har jag i allafall varit ute och ätit en gång,   man kan ju inte säga att man är stammis på byn precis..


Foto från igår och fick användning av denna, som jag fick av min syster för många år sedan...!

 

och foto mot resturangen med ryggen mot havet, och solen på väg ner vid trädtopparna...!

 

Men som sagt så vart det inte alls en kväll jag hade tänkt och hoppas på,   ont och besviken på olika saker och man undrar varför vissa göra saker de samtidigt visar att de inte är intresserade  av, då kan man ju strunta i det, men så gillar jag inte när människor rynkar näsan och har ett sätt som att man är bättre än alla andra, men de har jag aldrig gillat...  

  Pussar,Kramar och  kärlek  




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av teolinda - 20 mars 2023 13:24

Ja då jag sitter här sjukskriven så tänkte jag att jag skulle skriva några rader i min blogg... Ja detta är öken, det enda jag vill är att kunna åka till mitt arbete och kunna gå mina promenader,men när man typ inte kan gå utan måste ha käpp, så är...

Av teolinda - 14 februari 2023 15:13

Det var jätte länge sen jag skrev här i bloggen, Så tänkte jag skulle göra ett försök denna 14Februari 2023, ja den så kallade Alla hjärtansdag....    Jag myser med mina små håriga fyrbenta vänner dagligen och kan visa alla underbara i mitt liv k...

Av teolinda - 14 september 2022 08:37

Det var nu flera månader jag skrev,tiden springer ifrån mig, och denna sommar har vädret varit väldigt ostadigt, visst de varit varmt och solen har levererat, men de varit ostadigt och de är jobbigt för mig,men ca 14dagar som var till min fördel och ...

Av teolinda - 21 maj 2022 12:33


Igår på jobbet fick jag yrsel, mådde illa och extra ont i huvudet, och vart så jobbig så jag vart tvungen att hålla mig i en vägg för allt vart mörkare och hörde röster men lät som folk pratade långt borta i ett rör, när de vart lite bättre tänkte ja...

Av teolinda - 5 maj 2022 14:03

Ja väldigt länge sen jag bloggade, tiden springer iväg och vet inte riktigt vad tiden går vägen, men nu sitter jag ute på min baksida och har de mys och skön vår solen och underbara maj har startat....   Hade tyvärr ingen jätte bra natt, drömde m...

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards