Alla inlägg den 26 juli 2018

Av teolinda - 26 juli 2018 14:06

Detta vart den bästa torsdagen på länge,   haft några mindre bra dagar både fysiskt och psykiskt nu innan, var så less på allt, och vart en hel del tårar,   men idag vart de dags att åka till ortopeden, och jag beredde mig på de värsta, men hoppades på de bästa och de gick bra...  

för läkaren sa att de har läkt bättre nu, och visade på röntgen och den spricka man kunde se tidigare, det dumma svarta strecket var borta, då var de nästan så man började gråta av lycka,  och nästa fråga var, får jag börja gå igen, köra bil osv, och svaret vart JAAAA och de var den bästa svar jag fått på länge...  


och så vart de till sjukgymnasten och fick träningsprogram, som jag ska göra, och inga konstiga   övningar utan saker jag redan innan gör,så ska inte bli några problem,   och så in om 6veckor till sjukgymnasten och behöver inte tillbaka till ortopeden,kommer ännu få ont, men vet nu vad som är normalt, och upp till mig att inte göra för mycket nu i början,   men går allt som de ska, så är jag tillbaka till jobbet i slutet av aug, och kan jobba en  ca månad, innan jag tar semester och åker till Barcelona, ja glad är jag minsann...  


Detta firar jag med att gå på systemet, och köpte hem lite gott till barskåpet, eller hoppas de är gott, tog även en liten whisky för de vet jag att jag gillar, och alla som känner mig väl, vet att systemet är de stället jag sällan är på, men  nu var de dags...!

 

Men nu blir de att ta de lite lugnt, så lite gott kaffe   ska inte ta ut mig för mycket direkt, vart ju lite extra gå i Visby, och var på max och åt, de var många år sedan, men hade bästa sällskapet av mosters underbara tjej...  

Då vi hade tid att slå ihjäl då mor skulle hämta sitt pass, och kunde inte göra de förrän kl 12.00 men tiden gick och till slut kunde vi åka hemåt...  


Träffad även på en fin vän idag, och kände inte igen henne först, men som tur var så såg hon mig, fast vi båda inte kände till varandra direkt, och hon är en av de goaste tjejer jag känner....  


Men denna kommer jag inte sakna och så skönt att slippa den, de har varit varmt kan jag berätta...!

 

Nu ska jag bara få tillbaka min lilla loppa,   för fick börja köra bil när jag kände mig redo, och de gjorde jag redan för par veckor sedan typ,   vet att far gärna skulle haft henne kvar, men får säga till honom att behöver han låna henne får han ju säga till,   men idag får de nu bli små fix hemma och ta de lugnt...  


  Pussar,Kramar & Kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards