Alla inlägg den 9 juli 2018

Av teolinda - 9 juli 2018 08:18

Idag fick man kaffe besök tidigt och de var ett tag sedan, då han jobbar för tok för mycket, så de piggade upp,när han hinner titta förbi på morgonen innan jobbet, här är man ju oftast uppe runt 05.00   och han kollade stolpen i gången och den är olåst och lätt att lyfta bort,   men är ändå mycket besviken att de inte informerat om de, helst då jag sitter med en fysiskt skada och blir ju orolig, för de är mycket kämpande ändå...  


och ja de är frustrerande som fan detta,   och känner att vikten ökar och kan inte göra ett skit, ser på cykeln och blir mest ledsen,   för detta är den säsongen jag normal kommer ut på korta promenader och cykel, men nu kan man inte ens gå eller köra bil,   så ja jag känner mig inlåst och känns sådär, försöker göra de bästa med de jag har och tänka positivt, men inte alls lätt just nu, känner mig fet jävla tung klump, som bara sitter här,   har dock hoppat upp två gånger till affären, varit svettigt och tungt, men fixade de,så ändå de... 


Senaste foto på mig, vill helst ha lugg, men blir så varmt så svett droppar så fick bli foto utan lugg, och tyvärr ser jag ju ut så här, och behöver komma igång fysiskt innan jag blir tokig på riktigt...!

 


Grannen hyr ut och första gästerna kom igår, en familj från sthlm om man går efter hur de pratar, och dom har gett mig många skratt, helst moder, vilken människa,   sur och tvär till och ifrån , och säger saker som man bara kan skratta åt, saknar ord men skrattar gott..  


Grannens fuffe har såklart kommit,   då han gillar barn,men lät som den gick in även där, de var inte populärt och jag fick åter igen goda skratt,   nu leker de där ute med grannens tjej och fuffe ligger nära.

och igår kom han åter igen in här, men mitte gick inte med på de, så han visade tydligt att de inte var ok, så de vart fräs och bråk,   men ingen skadades och fuffe var ute fort, men återkom senare såklart, då han ger sig inte, han ska in minst en sväng och kolla läget....  


Men nu mera kaffe och får se vad denna dag har att erbjuda...  


  Pussar,Kramar & Kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Skapa flashcards