Alla inlägg den 8 juli 2018

Av teolinda - 8 juli 2018 08:22

Söndag och nu var de slut med fotbollen då England slog Sverige med 2-0   som jag tidigare skrivit att jag trodde de skulle sluta,  tråkigt är de ju, men då dom helt enkelt var bättre så blir de ju så, är inte speciellt intresserad av fotboll, men vet hur de känns när Sverige inte vinner i tex hockey, och de är ju så tråkigt...  


Ett liten förvirring i morse  då jag trodde de var lördag,   att vara sjukskriven  och mest strandad här hemma gör att dagarna smälter in i varandra typ, och man tappar ibland vilken dag de är   och inget blir som man tänkt,   men ja söndag är de och solen strålar vackert, himlen klarblå, så ser ut som de blir en fin sommardag...  


Nerräkningen till Spanien resan är nu nere på 80dagar,   och denna skada behöver nu bli bättre, för ja jag åker vilket fall med eller utan kryckor, men fan va jag vill kunna gå och hitta på saker när jag är iväg,   och då denna resa blir till ett land jag inte varit,   så ser jag ju fram emot de extra mycket, älskar ju att resa till olika länder och ställen, och målet är att kroppen är så pass bra, så  jag kan gå igen...  


Foto från USA resan, och de är från Las Vegas,Beverly Hills Hollywood, grand canyon, San Francisco ,Washington, Arizona.. Några av ställen jag varit på under den stora USA resan...!

     


Ska försöka städa lite här hemma,   men får se hur de går, först blir de dock lite vila till serie, och mera kaffe, sen får jag se hur dagen blir...  


  Pussar,Kramar & Kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Skapa flashcards