Alla inlägg den 6 juli 2018

Av teolinda - 6 juli 2018 17:00

Man har ju smittats av sjukdomen som kallas för fotboll, och resultatet kommer tyvärr bli 2-0 till England, jag kommer såklart heja för fullt på Sverige men så tror jag de slutar, men de får man se i morgon hur de slutar, för såklart hoppas jag sverige vinner, men min magkänsla säger att de kommer bli vinst till England...


Men annars blir de en lugn helg, är frustrerad ledsen och besviken på mycket och jobbar hårt på att få fram de positiva tankarna och den positiva energin, för de negativa gör inge bättre och tar mera energi än något annat...


Nu har även hyresvärdar satt upp stopp så jag inte kan köra in till lgh efter 15år och är mest besviken över att man inte fått info om de, men ska prata med någon av de hyresvärdar som inte varit stöddig och vänt ryggen till och gått när jag pratat, och se hur dom tänker och om de finns någon tanke om mig och min fysiska skada som jag kämpar med ändå, för kämpar dagligen med smärtor och detta kommer göra allt mycket jobbigare....


Jag har mina två kissar och så har jag denna kisse som kommer på besök, och smart nog kommer han ofta in på natten,så jag vaknar av att han ligger i sängen den lilla gråa hårbollen..


Här ligger grannen i sängen, hittade honom där, och hade inte ens märkt att han kommit in i lgh, blir smartare helea tiden, och min tittar ut genom gardnen...!

 

  Pussar,Kramar & Kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards