Alla inlägg den 1 juli 2018

Av teolinda - 1 juli 2018 08:34

Då vart de första juli 2018 och solen strålar vackert   och vinden ha avtagit lite i allafall,och man får se vad dagen har att erbjuda...  


Igår vart de grillat med älsklingen och mor, och lyckades även få två goda Irish Coffee,   varit sugen ett tag men kroppen har inte tillåtit att dricka de, men igår gick de bra, och maten, dricka och sällskapet var toppen, men ja en lugn kväll,   älsklingen såg fotboll, inte nåt för mig, men kul för de som gillar de,jag gillar stora turneringar i Hockey, men fotboll känns mest tråkigt, men märkt att väldigt många människor gillar fotboll...  


Några foto från gårdagen...!

 


Ser fram emot september och resan till Barcelona   och blir en hel del surfande om de området vi ska bo och Städerna Barcelona & Girona...  


Men först ska jag göra mitt bästa att njuta av Juli och sommaren,   och kämpa på med denna kropp så jag slipper åka med kryckor, ja jag kan inte styra jätte mycket, men de tränings övningar jag fått av sjukgymnasten försöker jag kämpa på med,   lite extra jobbigt är de när jag får extra ont i magen efter operationen, men de brukar gå över rätt fort, men skönt ska de bli när de slutar och är läkt, för gå med "mensvärk" dagligen är ju nåt jag gärna slipper, men de blir nog bättre när de läkt...  


Och ja idag vaknade man med grannens kisse i sängen typ mellan mig och älsklingen, fast nere vid sänggaveln,   han har inga problem med att han inte bor här, och när jag sover kan jag inte göra nåt, för märker ju inte att han lägger sig i sängen,   då mina kissar alltid fått ligga i sängen, för jag utesluter inte dom någonstans, en del säger men hur kan du låta dem ligga i sängen, tänk på tex fästingar,   men har hela mitt liv haft katt i sängen och inte föres för ca 10år sedan som jag hade fästing på mig för första gången, och fyller 41år detta år, så ser inte katt i sängen är inge problem för mig,   men att grannens kisse tar sig friheten att lägga sig där när jag sover är en annan sak, men visst åkte han ut när jag vaknade såklart...  

 

  Pussar, Kramar & Kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards