Alla inlägg den 11 juni 2018

Av teolinda - 11 juni 2018 07:26

Måndag och en ny vecka, och ute är de just nu grått,   och hoppas de kommer lite regn nu, helst i lugn takt men håller på ett tag, naturen skriker efter vatten minst sagt...  


Man läser ju på om saker och även får saker bekräftade från andra håll,   och likadant med denna skada, har läst att där jag skadade mig är ett mycket svårt ställe när de kommer till läkning, och självklart var de just där jag var tvungen att skada mig,   men på torsdag kl 08.00 har jag tid vid röntgen och efter ska jag till ortopeden,   och då får jag mera info om hur de blir framåt, men tror de blir fortsatt sjukskrivning..

Då jag även har op den 19juni och den gör ju så sjukskrivningen kommer förlängas, men hoppas jag kan börja belasta benet igen, och skulle bli lycklig om jag kunde börja köra bil, men de ser rätt mörkt ut tyvärr,läste någonstans att man skrivit att läkning kan ta mellan 6veckor till 40 veckor och med min otur får man ju se hur de slutar...  


Var och firade denna fina kille som fyller 5år i veckan, och man kan ju bara bli glad när man ser hans leende och goda skratt...!

 


Idag ska jag försöka göra något här hemma,   behövs ju fixas hela tiden, då jag inte fixar allt och allt tar längre tid, så tar man de viktigaste och allt annat får vänta,och i helgen har man inte gjort något, så hoppas finna ork idag,   Dom där jävla stora flugorna har nu kommit, så man kan ju bli tokig, för de måste vara på en så man blir så trött tillslut, dom har man ju inte saknat precis, och så finns de massa mygg, har inte sätt jätte många men myggbett säger att dom är här...  

 

Men nu mera kaffe och så frukost och sen får man se hur dagen blir...  


  Pussar,Kramar & Kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards