Alla inlägg den 9 juni 2018

Av teolinda - 9 juni 2018 09:33

Ser ut som att de blir en strålande varm sommardag även idag,   och man har inte missat att de är fotboll på ingång, då ställen på byn öppnar tidigare, ett ställe som inte öppnat förres midsommardagen, har redan öppnat,ja jag är inte intresserad av fotboll mycket tråkigt att titta på tycker jag, men tydligen är de populärt och folk vill sitta på någon krog och kolla på fotboll och dricka öl...  


Prat om människor och individer de finns i världen, och fy fan va läskigt de är med de som ljuger på ett sjukt sätt, de finns många skitsnackare som har svårt att hålla sig till sanningen, och sprider gärna skit,   men så finns det de som ljuger på ett sjukligt sätt, och ljuger om allt, även sånt ingen har orsak till att ljuga,så människor tycker att de kan man ju inte ljuga om, så måste de vara sanning,   och de låter så trovärdiga, så andra individer har ingen anledning att misstro, men blir lurade dagligen och ljuger om allt och till alla, läskigt som fan minst sagt, och lögnare av något slag är inge vidare,   men de som lider av något, så de ljuger på ett sjukligt sätt, är bra läskigt minst sagt och såna kommer aldrig få den hjälp de behöver för de kommer aldrig förstå att dom är sjuka, för de tror på sina egna lögner...  

och så finns det de otrevliga människor som sitter på fel plats, som tex den sura otrevliga kärringen på akuten som jag fick träffa, som på ett surt sätt sa "varför kommer du hit nu, när personalen på röntgen slutar 19.00 och då var kl 18.52  för man ska tydligen ligga kvar hemma om man skadas och har ont eller är sjuk, och vänta tills man kollat att personal på sjukhuset jobbar, och hon sa flera otrevliga och sura saker de två timmar jag var på akuten..  

 

men ja läkaren dagen efter   sa att jag borde ha väldigt ont, ja jag trodde jag skulle svimma och såg stjärnor när de hände, och ja säger jag att jag har ont så har jag riktigt ont,då jag inte klagar för de minsta lilla, som läkaren också förstod att de var så..  

 

Men otrevliga sura människor som sitter på ställen tex inom vården, ska inte sitta där de sitter, för de gör så man mår ännu sämre,   och finns många andra ställen som har som arbete att ta i mot andra människor med direkt kontakt och i telefon, som verkligen inte ska ha de jobbet, men ja många olika slag av människor finns de...  

 

"Och ja jag rekommenderar verkligen böckerna omgiven av idioter & omgiven av psykopater..."


Har man tråkigt och tycker allt är skit, så får man göra de bästa med de, så blir ju lite snapchat här, och många skratt...!

 


Men nu blir de lite kaffe,melon & salta pinnar,   vart så sugen på de igår så fick hem lite, och de är nog saltet som kroppen gillar, ska även ta lite lakrits dadlar tror jag och så får man se vad dagen tänker bjuda på, man känner sig som en soffpotatis, som ligger och bara jäser, ja jag försöker hålla ordning och städa här hemma, men de tar kraft och styrka, och mycket längre tid med ett ben och kryckor, så blir ju en hel massa soffa tyvärr...  och saknar att köra bil väldigt mycket och att spontant kunna åka vart jag vill, fortfarande mycket frustrerande....  


  Pussar,Kramar & Kärlek  




Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards