Alla inlägg den 5 juni 2018

Av teolinda - 5 juni 2018 11:08

Igår var de en eftermiddag på lasarettet, och var inga konstiga saker, men skönt att den dagen är över, då de först var att ta EKG som såg bra ut, sen väga,puls och blodtryck, och bad om att inte få se vikten då jag vet att jag gått upp och fixar inte att få hur mycket, de får jag kolla när jag kan komma ut på cykeln, gå promenader osv igen.

Träffade narkos läkaren och hon informerade om sövning och den delen som har med henne att göra, och hon hade inget nytt att berätta och fick ordning så allt vart rätt och jag berättade saker och hon sa att jag hade koll och detta är inget nytt för mig, så de mötet gick fort, men tur de finns rullstol, skulle på mycket och skulle inte fixa att hoppa runt på sjukhuset...


Idag ringde dom från gyn då jag hade några frågor så dom skulle ringa, och den trevliga tjejen jag träffade där men de började fundera på om jag verkligen kan op med sprickan, men förklarade att jag får ha den i 90grader, jag kommer inte dit ännu, men tränar varje dag, men d jag var svagare i de benet från början så tar de sin tid, och har inte kommit dit, så de ser ut som jag inte kan de, men då jag kan så ska de inte vara några problem, tycker dock de är hemskt att alla som gör liknande som jag ska göra så fr man ligga på samma ställe som man föder, så fr ligga där och höra bebis skrik när man vet att man aldrig kommer få biologiska barn, tycker de inte är någon bra lösning, och bästa skulle vart om de var två olika ställen inte i närheten av varandra typ...


Några foto med citat som jag gjort, har man tråkigt, rastlös och uttråkad får man göra de bästa med de...!

           
 

   Men nu blir de lite lunch och vila, mor varit snäll och hjälpt mig med tvätten som jag hänger upp själv i lgh så de luktar gott här nu, men mycket vila får de bli denna dag..

 

och nästa viktiga är ortopeden och röntgen den 14juni så så hundvakt och inga andra planer, utan göra de bästa med de jag har tills dess...


  Pussar,Kramar & Kärlek  
 



Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27 28 29 30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Skapa flashcards