Direktlänk till inlägg 15 maj 2018

Ja lika bra att ta allt skit på en gång, mycket sjukhus blir de...!

Av teolinda - 15 maj 2018 14:14

Ja då händer de grejer, då planerare på Visby lasarett nyss ringde, så nu blir de några besök på lassis då den 19Juni blir de titthålskirurgi hysterektomi om de inte blir problem vid narkos läkaren,   då pga att läkare skrivit fel dos och hur jag äter natt tablett, då den har skrivit helt åt helvete fel, men den andra kvinnliga hade ju skrivit att jag kom in på akuten med ont i vänster och fick helgipsad höger ben, så va säger man....  


Så nu är planering att den 4juni till narkos läkare, den 14Juni röntgen och till ortopeden, och 19juni blir de operation, och troligen nya prover då de var ett tag sedan jag tog några, då jag fått vänta på denna op ca 8månader som skulle ske inom 3månader,   men nu är de lika bra att ta allt skit på en gång, då jag ändå är sjukskriven och "liggande" då jag inte är gipsad längre så ska de inte vara några problem, hjälp med vissa saker behöver jag ändå, och bättre att ta allt skit med en gång, än att bli bättre med skadan och komma tillbaka till jobbet och bli sjukskriven igen, och ska ju resa iväg slutet av sep början av okt så lika bra att ta detta nu, så de inte blir när jag ska åka till Barcelona, och den resan ska jag i väg på och ska vara döende om jag inte kan åka, så de så....  


Så här ser min sommar troligen ut, men som sagt lika bra att ta allt skit på en gång...!

   


De är ju hockey hela dagen,   och ja slö tittar lite såklart, men den matchen jag såklart är mest intresserad av är ju Sverige, men ändå lite kul att ha på tv och zappa mellan hockey matcher, men usla domare som måste kolla video ofta och tar bort mål man tycker är inga osäkerheter till, men de är som vanligt,   idag har jag dock bara blivit mål efter deras koll, men har ju sätt när man inte fått mål och när de händer Sverige blir jag så lack så bästa är om jag missar de och är på toan eller liknande...  


Nu mera kaffe och planera med chaufförer, och annat som behövs inför flera turer till sjukhuset, men tror jag löst de mesta redan men bra med backup,   men den enda jag inte vet lösning är hemförd efter operation den 20juni om allt går som de ska, men finns ju taxi om jag inte löser den turen...  


  Pussar,Kramar & Kärlek  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av teolinda - 20 mars 2023 13:24

Ja då jag sitter här sjukskriven så tänkte jag att jag skulle skriva några rader i min blogg... Ja detta är öken, det enda jag vill är att kunna åka till mitt arbete och kunna gå mina promenader,men när man typ inte kan gå utan måste ha käpp, så är...

Av teolinda - 14 februari 2023 15:13

Det var jätte länge sen jag skrev här i bloggen, Så tänkte jag skulle göra ett försök denna 14Februari 2023, ja den så kallade Alla hjärtansdag....    Jag myser med mina små håriga fyrbenta vänner dagligen och kan visa alla underbara i mitt liv k...

Av teolinda - 14 september 2022 08:37

Det var nu flera månader jag skrev,tiden springer ifrån mig, och denna sommar har vädret varit väldigt ostadigt, visst de varit varmt och solen har levererat, men de varit ostadigt och de är jobbigt för mig,men ca 14dagar som var till min fördel och ...

Av teolinda - 21 maj 2022 12:33


Igår på jobbet fick jag yrsel, mådde illa och extra ont i huvudet, och vart så jobbig så jag vart tvungen att hålla mig i en vägg för allt vart mörkare och hörde röster men lät som folk pratade långt borta i ett rör, när de vart lite bättre tänkte ja...

Av teolinda - 5 maj 2022 14:03

Ja väldigt länge sen jag bloggade, tiden springer iväg och vet inte riktigt vad tiden går vägen, men nu sitter jag ute på min baksida och har de mys och skön vår solen och underbara maj har startat....   Hade tyvärr ingen jätte bra natt, drömde m...

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards