Alla inlägg den 2 maj 2018

Av teolinda - 2 maj 2018 12:52

Vid lunch vände dagen till de bättre, då kom min far med kroppkakor som han hämtat på fransan,   och de var gott, ja de skulle ju vart jag som fixade till honom då de är hans födelsedag idag, men då jag sitter här med gipsat ben, så får jag göra nåt för han när jag blir bättre, brukar vara städa varannan vecka, något jag inte kan nu, men så fort jag kan får jag åka hem till honom och få lite ordning...  


Fick även ett samtal från linds växthus igår, som frågade om jag var hemma idag, för de hade en leverans till mig, självklart vart jag nyfiken,  och idag när far var här kom posten med en jätte fin blomma, passade så bra att far var här och kunde gå ut och hämta den till mig,   jag hade en vän som var mest misstänkt, och såklart var de hon som skickat en jättefin krya på mig ros...

 

Jag vart såklart jätte glad, men inte behövde hon spendera pengar till mig, men visst vart jag jätte glad och tacksam,     och ja jag har de underbaraste i mitt liv,   och man märker vilka som är de finaste och underbaraste, de som kommer förbi, frågar hur de är, eller som denna underbara vän och en av mina bästa vänner,som sitter på andra sidan östersjön, och kan ju inte ta sig hit, så hon skickar en fin krya på mig ros, fina underbara vän...  


Här är foto på den fina rosen jag fick....!

 


Nu blir de mera kaffe och lite serie/film,   och hoppas dagen går fort, för runt ca halv 8 i morgon går bilen mot lassis, och röntgen å jag längtar så jävla mycket,och hoppas gipset tas bort i morgon som de sagt tidigare,   finns även något annat som sker i morgon, och hoppas verkligen de blir bästa beskedet på länge  för när man sett bevis, på saker som är rent förjävligt, så hoppas jag verkligen allt går så bra de bara kan för de oskyldiga,så ja jag längtar efter morgondagen,pga flera orsaker, och lever som vanligt på hoppet 


  pussar,Kramar & Kärlek  


Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards