Alla inlägg den 29 mars 2018

Av teolinda - 29 mars 2018 16:52

Då vart de skärtorsdagen och påsken 2018 har börjat, och dagen har inte blivit riktigt som jag hade tänkt, men de viktigaste är gjort, och allt annat får vänta tills de funkar för mig att göra de jag skulle vilja göra nu.

 

Men tidigt denna morgon så där ca runt 04.00-04.30   vart jag väckt av att min ena tvättställning jag hade en nytvättad matta på föll till marken och samtidigt smällde till sovrumsdörren, tänkte underligt att de hände, då mina katter inte är intresserade av ställningarna, så finns de inget som kan få den att ramla av sig själv, men så såg jag en objuden gäst i mitt hem, en grå-vit långhårig liten hårboll,   ja men visst, grannen var på besök, vet dock inte hur länge han varit här, då jag förstått de som att han oftast är hemma om nätterna, men då detta var så tidigt och han ska inte ha någon lucka så borde han varit ute och då kan han ju vart länge här,men han gick ut genom luckan och sen lade jag mig en stund till i sängen...  

 

Min kropp tyckte tydligen att förstöra nästan hela påsken med att ge mig den tuffaste perioden i månaden nu,   och flera lär de bli innan operation, tack vare läkare som ändrar planer och dessutom skriver fel info i journalen, men de kommer de få höra när jag träffar dem nästa gång för de är inte ok någonstans, inte när de handlar om viktiga saker, och min läkare hade ju inga problem att lyssna på mig och skriva rätt i journalen, så ändå de...  

 

Lyckades igår gå ner till stranden, och de är bästa stället att skingra tankar och samla styrka, men isiga vindar var de dock, men solen strålade vackert...!

   

De blir inte mycket mera gjort denna dag känner jag, så får vara nöjd med de jag gjort, och fixade lite goda pannkakor, så ändå de,   man får försöka fokusera mera på de positiva än de negativa hur små eller stora de än må vara, och nu blir de lite mera kaffe och lite serie...  

 

Jag önskar er alla där ute, en härlig toppenbra påskhelg...!

 

  Pussar, Kramar & Kärlek   

 

 

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards