Alla inlägg den 7 mars 2018

Av teolinda - 7 mars 2018 15:13

Tänkte försöka skriva lite, eftersom det handlar om denna kropp så funkar de inte med bara influensa eller bara förkylning, så har jag just hjärnhinneinflammation pga virus, som inte är så allvarligt som den med bakterie, men de gör satans ont i huvudet men inga behandling utan lindra de hela så gott de går och vänta, så Alvedon, Ipren och nässpray med kortison, och idag några timmar har de varit lite bättre så lever på hoppet...


snön smälter fort och de gör mig inget då den vita snön ställer till de för mig på olika sätt, då huvudvärken blir värre av ljus och ljud,och ja de varit riktigt jobbigt par veckor nu, men hoppas de vänder nu, för orkar inte med att må så dåligt som jag gjort, för inte så att mina vanliga dagliga smärtor försvinner för att jag är sjuk på annat sätt....


Två snö foto från min by, de art ju en del efter snöade konstant i en vecka...!

   


Men nu har min vän och frisör varit på besök och så skönt att få bort lite a de slitna så de kan fortsätta växa, vill ha lite längre nu och kunna sätta upp i olika frisyrer, men de kommer en dag när jag klipper de kort igen, men nu vill jag ha de lite längre...


Har även fått tid till hysterektomi som blir den 3April klockan 08.00 ska jag vara på sjukhuset, och den 14mars är de några mötet inför de hela, och haft flera månader att bearbeta de hela, men de är jobbigt och blir fortfarande ledsen inom mig, för att man någonstans tror att de kommer aldrig bli några barn från mig, till att veta att de kommer inte bli så är jobbigare psykiskt mycket värre än jag trodde, och var inte alls många år sedan som drömmen om barn ännu inte var krossad, tiden och åren går så fort, men får njuta av alla andras ungar, fast de inte är samma sak alls, men de är som de är och finns för många orsaker till att göra detta så jag måste göra de, och finns inge att tveka om, men inom mig gråter jag fortfarande...


Snapchat kan ju roa någon minut...!

 


  Pussar,Kramar & Kärlek  

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards