Direktlänk till inlägg 13 november 2017

måndag och en ny vecka startar....!

Av teolinda - 13 november 2017 13:30

Måndag och en ny vecka som började med kyla och frost,   och jag drömmer om våren och att dessa månader som vi har framför oss går på fort, för helt klart inga favorit månader och kyla gör allt svårare för mig...  


Läste att det varit en stor stöld av paket i en stor container i Visby hamn,   och att tjuvarna som måste vara flera gått igenom hela, så de känns ju sådär när man väntar på paket,   och just nu önskar jag att inget av de jag väntar på fanns med där, ja inget av något större värde och de dyraste jag väntar på ligger runt 60kr men ändå surt om de fanns med där,   men helt säker på att de fanns många andra med bra mycket dyrare saker dom köpt genom internet, men så jävla för jävligt att människor kan hålla på och stjäla och göra så här mot andra människor, inte ok någonstans,   och så tröttsamt att människor inte vet vad ditt och mitt är och inte kan köpa det de vill ha själva och ge fan i att stjäla på alla olika sätt de gör de på,   nä fy fan vilka sjuka vidriga individer de finns i vår värld, som skadar oskyldiga på olika sätt....  


Enda positiva med den kyliga tid som vi rullar in i är myspys belysningen....!

 


Var vid mor igår och de verkar vända nu,   förutom en släng av feber så har illamåendet avtagit och gaserna börjat och de ska vara ett bra täcken,   sänkan eller S-CRP har gått uppåt hela helgen, men senaste prov så har den gått neråt så finns hopp,   och förhoppningsvis är hon på hemgång inom några dagar hoppas vi,   man mår ju alltid bättre när man är hemma, hon har dock fått igång promenader som hon försöker ta så mycket hon orkar då de är väldigt bra och får igång magen på ett bra sätt....  


Tittar på serien Las vegas och ja jag sätt hela den serien tidigare,   men man glömmer och de är så pass bra serie så man kan se den igen,   men extra kul att se då man faktiskt har varit i Las Vegas och de hotellet jag bodde på år man se i varje avsnitt    och ja jag skulle kunna åka tillbaka, men ja jag skulle kunna åka på exakt samma resa som då och göra de man missade då, och nu har man ju rest mycket mera och ja den resan igen skulle vart helt ok,   eller till andra ställen i Usa, eller ja jag vill resa till så många ställen som möjligt för resa och se nya länder och nya ställen med nya äventyr är de som ligger längst uppe på listan av saker jag älskar...  


Mors utsikt från sitt rum på C3 och den är inte helt fel och har bättre rum denna gång....!

 


  Pussar,Kramar & Kärlek  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av teolinda - 20 mars 2023 13:24

Ja då jag sitter här sjukskriven så tänkte jag att jag skulle skriva några rader i min blogg... Ja detta är öken, det enda jag vill är att kunna åka till mitt arbete och kunna gå mina promenader,men när man typ inte kan gå utan måste ha käpp, så är...

Av teolinda - 14 februari 2023 15:13

Det var jätte länge sen jag skrev här i bloggen, Så tänkte jag skulle göra ett försök denna 14Februari 2023, ja den så kallade Alla hjärtansdag....    Jag myser med mina små håriga fyrbenta vänner dagligen och kan visa alla underbara i mitt liv k...

Av teolinda - 14 september 2022 08:37

Det var nu flera månader jag skrev,tiden springer ifrån mig, och denna sommar har vädret varit väldigt ostadigt, visst de varit varmt och solen har levererat, men de varit ostadigt och de är jobbigt för mig,men ca 14dagar som var till min fördel och ...

Av teolinda - 21 maj 2022 12:33


Igår på jobbet fick jag yrsel, mådde illa och extra ont i huvudet, och vart så jobbig så jag vart tvungen att hålla mig i en vägg för allt vart mörkare och hörde röster men lät som folk pratade långt borta i ett rör, när de vart lite bättre tänkte ja...

Av teolinda - 5 maj 2022 14:03

Ja väldigt länge sen jag bloggade, tiden springer iväg och vet inte riktigt vad tiden går vägen, men nu sitter jag ute på min baksida och har de mys och skön vår solen och underbara maj har startat....   Hade tyvärr ingen jätte bra natt, drömde m...

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Skapa flashcards