Direktlänk till inlägg 1 november 2017

Onsdag den första november och jag längtar redan till sommaren....!

Av teolinda - 1 november 2017 15:01

Får nog säga att denna gråa dag nog går godkänt bra,   mitt minne ställer ju till de för mig, hade en hög med arbete som jag skulle ta med till jobbet, jobb jag bland annat gjort här hemma, ja vad händer, jo kommer lite mer än halva vägen till jobbet så kommer jag på att de ligger kvar hemma,   men fick ändra om dagens planer så de löstes,men irriterande är de ju...  


Väldigt trött på min dator som stänger av sig lite när den känner för de,   så gör man något måste man spara väldigt ofta, så man har chans att ha kvar så mycket som möjligt,   men får vara glad så länge den går att starta igen, var ju mörkt i början den började bråka, men hittills har den gått igång efter den av sig själv dött....  


Känns inte alls som de var länge sen man var vid valborgselden och sjöng in våren, men redan gått ett halvår typ, skrämmande va tiden går fort....

 


Jag har många underbara i mitt liv,   och tack vare dessa som jag kan försöka tänka så positivt jag kan, och alltid kunna göra mitt bästa,   för behövs inte mycket för att alla ger styrka och kärlek, för de enda som behövs är att de finns bredvid mig och har förståelse å helt enkelt bara finnas,   och bonus att man kan spy ur sig saker och man vet att de är som jag känner just då och behöver bara få ur mig det...  


Men just nu saknar jag min vän Susan extra mycket,   och då hon inte bor nära inte ens på ön, så är jag glad fb tex finns och att man kan höras med sms och liknande,   men hon är en av de bästa och är så glad att jag en gång i tiden hittade henne, och hon är en av de bästa jag tar mig från åren jag bodde i sthlm,   vi tappade kontakten några år, men endast för jag flyttade till ön och tappade många och hon började en resa i sitt liv och bildade familj,   men tack vare facebook så hittade vi varandra igen,   och den dagen vi tillslut fick träffas igen så var de som de bara var någon dag sen vi träffades och inte flera år....  


Foto på oss. första från Aug 2016 & Aug 2017....

 


Man mår alltid bäst av att fokusera på de positiva än de negativa i livet...!

 

 


    Pussar,Kramar & Kärlek  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av teolinda - 20 mars 2023 13:24

Ja då jag sitter här sjukskriven så tänkte jag att jag skulle skriva några rader i min blogg... Ja detta är öken, det enda jag vill är att kunna åka till mitt arbete och kunna gå mina promenader,men när man typ inte kan gå utan måste ha käpp, så är...

Av teolinda - 14 februari 2023 15:13

Det var jätte länge sen jag skrev här i bloggen, Så tänkte jag skulle göra ett försök denna 14Februari 2023, ja den så kallade Alla hjärtansdag....    Jag myser med mina små håriga fyrbenta vänner dagligen och kan visa alla underbara i mitt liv k...

Av teolinda - 14 september 2022 08:37

Det var nu flera månader jag skrev,tiden springer ifrån mig, och denna sommar har vädret varit väldigt ostadigt, visst de varit varmt och solen har levererat, men de varit ostadigt och de är jobbigt för mig,men ca 14dagar som var till min fördel och ...

Av teolinda - 21 maj 2022 12:33


Igår på jobbet fick jag yrsel, mådde illa och extra ont i huvudet, och vart så jobbig så jag vart tvungen att hålla mig i en vägg för allt vart mörkare och hörde röster men lät som folk pratade långt borta i ett rör, när de vart lite bättre tänkte ja...

Av teolinda - 5 maj 2022 14:03

Ja väldigt länge sen jag bloggade, tiden springer iväg och vet inte riktigt vad tiden går vägen, men nu sitter jag ute på min baksida och har de mys och skön vår solen och underbara maj har startat....   Hade tyvärr ingen jätte bra natt, drömde m...

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Skapa flashcards