Direktlänk till inlägg 3 september 2017

Energi och kraft har sinat,men lever på hoppet att allt blir bra...!

Av teolinda - 3 september 2017 12:50

Ja september började med grått vått väder, ja vi behöver regnet, men nu skulle de varit skönt med lite sol,   så man kunde få samla energi...

Jag mår inge vidare, kroppen ger smärta och fortsätter må blä, nu vet man dock varför, men de gör de ju inte bättre, men klart de alltid känns bättre att veta än att vara ovetande, jag är dock lite orolig över att jag började kolla min avföring efter jag pratade med läkaren, då jag inte kunde svara på hans frågor, men då jag har riktig blödning under mens så fick jag mera järn,   men innan jag började med dom så fick jag bekräftat att min avföring är svart och de var som sagt innan jag började med järn, då de kan göra de svart, men då jag hade de innan så blir man ju lite oroad, så får se vad läkaren säger   när han får info om de, läsa på google har jag slutat med just nu, då de inte står nåt som gör mindre orolig,då de kan vara väldigt allvarligt tyvärr, men kan även vara så att de räcker med extra järn, men får se vad läkaren säger som sagt...

 

men ja man är trött på att blir sjuk om och om igen, och samtidigt som man lever med den jobbiga smärtan efter att ortopederna skadade min iscsasnerv plus några andra nerver, och de dåliga immunförsvaret hjälper ju nte precis och samtidigt så har mor varit väldigt sjuk, så man försökt ignorera sig själv och varit 100 fokuserad på mor och vänner som har de tufft, för lättare att hjälpa andra än sig självkänns de som, men just nu samlar jag energi, tar de lugnt och lever på hoppet att allt blir bra fort nu...

 

Drömmer mig bort till värmare breddgrader, och då är de gott med blandannat kall glass, foto från andra resor jag redan varit på...!

   

 

Drömmer mig bort på resor och nya äventyr,   för de är nåt som jag mår bra av, och nästa år kommer de bli verklighet, och då är de extra trevligt att kolla runt på olika länder och ställen och se efter resor med bra pris, just nu kollar jag extra på spanien, helst inga av alla öar som finns,då jag är mera intresserad av fastlandet, men jag är inte omöjlig att åka någon annanstans, vet att de går nya resor här i från ön till nya grekiska öar, så kollar ju in de också, italien skulle jag vilja till, och går en resa från ön dit jag vill åka, men de är mitten av maj och jag vill åka runt september, så fortsätter drömma fantisera och leta efter den perfekta resan,   och alla som vill   åka samtidigt får ju göra de, bara att höra av sig och så ser vi till så vi bokar samtidigt, flera vänner som åker är helt ok, för är man en stor grupp och några vill göra något som de finns de som inte vill, så är de inge problem att man delar upp sig...

 

När jag är iväg på resor så ligger jag rätt mycket på stranden i solstolen, eller vid poolen på dagarna, kan även ta någon promenad, men på kvällen gör man sig i ordning   och går ut och äter på nya ställen varje kväll,   och sista kvällen går man tillbaka dit de var bäst, brukar även ha en dag när man är iväg en vecka som jag åker på utflykt eller hittar på något,men de jag är mest ute efter är att ta de lugnt, samla energi, äta och dricka gott  och bara ha de gott och koppla bort de vardagliga, och när jag är på varmare breddgrader så brukar jag oftast ha mindre ont och de är väldigt skönt minsann...  

 

  Pussar,Kramar & Kärlek  


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av teolinda - 20 mars 2023 13:24

Ja då jag sitter här sjukskriven så tänkte jag att jag skulle skriva några rader i min blogg... Ja detta är öken, det enda jag vill är att kunna åka till mitt arbete och kunna gå mina promenader,men när man typ inte kan gå utan måste ha käpp, så är...

Av teolinda - 14 februari 2023 15:13

Det var jätte länge sen jag skrev här i bloggen, Så tänkte jag skulle göra ett försök denna 14Februari 2023, ja den så kallade Alla hjärtansdag....    Jag myser med mina små håriga fyrbenta vänner dagligen och kan visa alla underbara i mitt liv k...

Av teolinda - 14 september 2022 08:37

Det var nu flera månader jag skrev,tiden springer ifrån mig, och denna sommar har vädret varit väldigt ostadigt, visst de varit varmt och solen har levererat, men de varit ostadigt och de är jobbigt för mig,men ca 14dagar som var till min fördel och ...

Av teolinda - 21 maj 2022 12:33


Igår på jobbet fick jag yrsel, mådde illa och extra ont i huvudet, och vart så jobbig så jag vart tvungen att hålla mig i en vägg för allt vart mörkare och hörde röster men lät som folk pratade långt borta i ett rör, när de vart lite bättre tänkte ja...

Av teolinda - 5 maj 2022 14:03

Ja väldigt länge sen jag bloggade, tiden springer iväg och vet inte riktigt vad tiden går vägen, men nu sitter jag ute på min baksida och har de mys och skön vår solen och underbara maj har startat....   Hade tyvärr ingen jätte bra natt, drömde m...

Presentation


Me myself and I

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

blogkeen

Teolinda

Ovido - Quiz & Flashcards